Podczas lekcji geografii uczniowie klasy 6B realizujący temat „Podział polityczny Europy” mogli odbyć wirtualny spacer po wybranych stolicach dzięki okularom ClassVR. Odwiedziliśmy Budapeszt, podziwialiśmy parlament, z lotu ptaka mogliśmy podziwiać Paryż miasto miłości, przemierzaliśmy ulice Amsterdamu odkrywając Plac Dam. Na zakończenie udaliśmy się do Norwegii gdzie czekała na nas zorza polarna.
Podczas lekcji geografii klasa 5C mogła przenieść się do wnętrza jaskini. Uczniowie podziwiali widoczne stalaktyty, stalagmity oraz stalagnaty a uczniowie klasy 4D na lekcji przyrody mogli zobaczyć trójwymiarowe modele narządów budujące omówione układy tj. układ pokarmowy, krwionośny, oddechowy.
Na zajęciach kształtujących kreatywność uczniowie kl. 6A w dalszym ciągu budowali Skriboty a następnie programowali za pomocą tabletu. Części składowe Skribota (silnik, gąsienica, płytka elektroniczna), zestaw Skrikit a także wydrukowany model kuli ziemskiej posłużyły do budowy modelu ruchu obiegowego Ziemi. Zaprogramowany model z powodzeniem może służyć jako pomoc dydaktyczna na lekcjach przyrody czy geografii.
Na lekcjach informatyki w klasach siódmych uczniowie chętnie projektowali w programie Tinkercad modele podstawek pod telefon komórkowy. Wybrane modele
z każdej klasy zostały wydrukowane na szkolnej drukarce.
W klasach ósmych na lekcjach informatyki w ramach programowania w języku c++ wykorzystaliśmy popularne moduły Arduino do eksperymentów z diodami LED. Zastosowaliśmy także porty wejściowe na płytce do sterowania diodami za pomocą wyłącznika stykowego.
W. Złotkowski