.

INFORMACJA DOTYCZĄCA ZGUBIONEGO BRELOCZKU
 
OD   07.11.2024 OBOWIĄZUJE NOWA OPŁATA ZA ZGUBIONY LUB ZNISZCZONY BRELOK- 2,40zł 
 
OPŁATY NALEŻY DOKONAĆ NA KONTO NR 47124057871111001101334919 ZSP NR 2 UL. MICKIEWICZA 1
W TYTULE PRZELEWU WPISAĆ OPŁATA ZA BRELOK IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA, KLASĘ ORAZ NAZWĘ- ZSP NR 3

WPŁATY NA OBIADY ZA GRUDZIEŃ 2024

WPŁATY NA OBIADY ZA GRUDZIEŃ 2024 MOŻNA JUŻ DOKONYWAĆ OD 25.11.2024

UCZNIOWIE ZESTAW OBIADOWY + PODWIECZOREK    (15ob*6,50= 97,50)

ZUPY                                                                                     (15dn *2,20 = 33,00)

NAUCZYCIELE I PRACOWNICY ZESTAW OBIADOWY+ PODWIECZOREK PRACOWNICZY   (15ob*11,70=175,50)

ZUPY PRACOWNICZE                (15dn *3,90 = 58,50)

Szanowni Państwo,
od 7.02.2022r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”.
Proszę postępować zgodnie z podaną instrukcją (w załączeniu).
Do końca roku planowana jest opcja wyboru: Czy dziecko je obiad w danym dniu, czy też nie. tzn. po opłaceniu za dany miesiąc oraz zamówieniu wszystkich obiadów, będą Państwo mogli (po analizie menu) wybrać dni w danym miesiącu, w których dziecko będzie korzystało ze stołówki (wówczas środki niewykorzystane przechodzą na kolejny miesiąc).
W przypadku problemów przy rejestracji, proszę kontaktować się poprzez stronę zamowposilek.pl oraz zakładkę „Pomoc” z Biurem Obsługi Klienta. Pomoc można będzie uzyskać również w szkole u Pani Urszuli Sieńkowskiej (pokój nr 06).
System zamowposilek.pl będzie od lutego 2022r. jedyną formą zamówienia i opłacenia posiłków w szkole.
Pozdrawiam