Jak przygoda…to właśnie w Warszawie- o tym mogli przekonać się uczestnicy wycieczki do stolicy- uczniowie klasy 5c i 5d wraz z opiekunami.

28 września o świcie wyruszyliśmy na wycieczkę szkolną do Warszawy  super nowoczesnym autokarem. Nie zrażaliśmy się ulewnym deszczem, który nas spotkał na trasie. Wierzyliśmy, ze stolica nas przywita piękną, jesienną pogodą…I tak było. Aby rozprostować kości po podróży, zafundowaliśmy sobie 2 -godzinny  spacer po warszawskim ZOO.Zwierzęta też wykorzystywały piękną aurę i chętnie pojawiały się na wybiegach. Oglądając zachowanie małp i szympansów..głośno potwierdziliśmy fakt, że musimy mieć wspólnych przodków. Były płazy, gady ryby, różnorodne robale, które przypadły do gustu szczególnie chłopakom. Pozdrowiliśmy słonie, żyrafy i leniwe nosorożce. Po wizycie w ZOO udaliśmy się do Muzeum Iluzji- emocji było co niemiara. Przekonaliśmy się , jak wielką moc posiada nasza wyobraźnia, czym jest złudzenie- widzieliśmy coś ,czego nie było albo wyglądało zupełnie inaczej niż w rzeczywistości.Jak Warszawa- to również krótka wizyta na Starówce. Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia pod Kolumną Zygmunta, przy Zamku Królewskim, z warszawską Syrenką, a potem w szybkim tempie przemieściliśmy się pod Stadion Narodowy. To miejsce też nas zadziwiło i oczarowało. Dzięki przewodnikowi, dowiedzieliśmy się mnóstwa ciekawostek , dotyczących tego obiektu i wydarzeń, które się tam odbywają. W restauracji  McDonald’s spożyliśmy obfitą obiadokolację i ruszyliśmy w powrotną podróż do domu.
 Wszyscy stwierdziliśmy, że wycieczka była bardzo udana.